Aké metódy použiť v rámci SEO pre gamblingové stránky?

Treba hneď v úvode poznamenať jedno: Ak chcete dlhodobý úžitok, zabudnite na nekalé praktiky. Akékoľvek metódy tzv. black hat SEO vás dobehnú a narobia vám vo finále viac škody než úžitku. Z krátkodobého hľadiska sú cestou, ako nabrať návštevnosť rýchlo, no je to cesta, ktorá je z dlhodobej perspektívy neudržateľná. Ktorým metódam sa teda mali stránky ako onlinecasinos.sk či iné kasínové hry venovať?

Obsahový marketing

Obsah je cesta, ako budovať návštevnosť a vzťah so zákazníkom – či už existujúcim alebo potenciálnym dlhodobo. V tomto prípade je vhodné zvážiť obsah na vlastnej stránke online kasína, či inej gamblingovej stránky. Môže ísť o návody, recenzie, hráčske tipy a podobne.

Spolupráca s blogermi

Blogeri a vlogeri majú najmä na mladšiu generáciu internetových užívateľov ohromný vplyv. Často majú vysokú čítanosť a sledovanosť a ich článok o vašej službe, či recenzia kasína môže mať oveľa širší dosah, než povedzme reklamný článok na Smečku, či inom štandardnom médiu.

Spätné odkazy

Spätné odkazy sú stále dobrou cestou, no musia byť umiestnené správne – na kvalitných stránkach, ktoré sú k vášmu biznisu relevantné a majú teda dôvod na vás odkazovať. Ak budete budovať spätné odkazy len s ohľadom na kvantitu a nie kvalitu, viac si poškodíte, než pomôžete. To koniec koncov platí pre všetky tipy biznisov, gambling nie je výnimkou.

Lokálna optimalizácia

Ak sa snažíte optimalizovať tzv. kamenné kasíno, potom je na mieste veľmi lokálna optimalizácia s určením jeho polohy – mesta, v ktorom sa nachádza. Ak sa snažíte o optimalizáciu kasína, ktoré funguje online, máte trochu voľnejšie ruky. V tomto prípade treba prihliadať najmä na jazykovú lokalizáciu, ktorá určuje aj kľúčové slová, ktoré pre optimalizáciu vyberiete.

Platené PPC kampane

Aj PPC (pay per click – platba za klik) kampane k optimalizácii patria. Nemusí ísť o tisícové čiastky. Často aj relatívne malá investovaná suma prinúti Google, aby sa na vás pozeral inak a polepšil vám nielen prednostným zobrazením reklám, ale aj v organických výsledkoch vyhľadávania.