SEO pre gambling: Obsah vám pomôže

SEO alebo optimalizácia stránky pre vyhľadávače sa nedá zúžiť na jedno kritériu. K veľkej neradosti programátorov aj prevádzkovateľov všetkých webových stránok sú roboty prehľadávajúce internet a hodnotiace ich obsah stále sofistikovanejšie a prešibanejšie. V záujme skvalitňovania výsledkov a ponúkania čo najrelevantnejších výsledkov užívateľovi dnes hodnotia nielen aktuálny obsah vášho webu, ale aj jeho dynamiku.

Čo to v praxi znamená

Tento fakt znamená v praxi len jedno jediné – kto zanedbáva starostlivosť o svoj web, klesá vo výsledkoch vyhľadávania nižšie. Preto platí, že web treba nielen vytvoriť a spustiť, ale neustále ho kŕmiť novými informáciami. Len tak dokážete zabezpečiť, aby sa k vám roboty, ktoré internet indexujú, pravidelne vracali a aby považovali za dôležité posielať k vám aj užívateľov vyhľadávacích služieb. Statický web jednoducho dnes už nestačí.

Aj to je jeden z dôvodov, prečo spravodajské servery ako Aktuality, Pravda, či Pluska majú výhodu pred štandardnými firemnými stránkami. Tvoria veľké množstvo článkov a preto počet ich indexovaných stránok v rámci webu rastie každý deň. Podobne dobre sú na tom aj stránky ponúkajúce tovar, zvlášť, ak majú vhodne zvolenú štruktúru urliek, kategorizáciu a interné linkovanie tovarov. Ak navyše k tovaru tvoria obsah napríklad v podobe recenzií, sú o krok napred pred svojimi konkurentmi.

Ako z toho vyťažiť maximum

Mohlo by sa zdať, že stránky, ktoré sa venujú peňažným hrám, či lotériám Spin Palace App si z tohto princípu nemajú čo odniesť. Opak je pravdou. Aj v prípade optimalizácie pre gamblingové stránky je možné tvoriť kvalitný obsah, ktorý do veľkej miery zvýši počet indexovaných stránok a aj ich šance vo výsledkoch vyhľadávania.

Príkladom môžu byť popisy jednotlivých hier a lotérií, návody pre začínajúcich hráčov, informácie o špeciálnych ponukách, bonusoch pre pravidelných hráčov, či akékoľvek novinky z toho či onoho kasína.

Vhodne zvolená obsahová stratégia je cestou ako budovať návštevnosť možno pomaly, ale dlhodobo a s istými výsledkami. Netreba však zabúdať na to, že obsah je určený pre ľudí a nie pre roboty. Má byť teda vždy zaujímavý a lákavý.

ADD YOUR COMMENT

Your email address will not be published.